04 Nisan 2024 Perşembe
Bu toplantı Fakültemiz idari personelimizin tamamını oluşturan genişletişmiş idari personel toplantısı olarak kurgulanmıştır. Üniversitemiz Kalite Biriminin gerçekleştirmiş olduğu memnuniyet anketleri ve bu anketlerden çıkan geliştirmeye açık yanlar ile ilgili açıklamalarla başlatılan toplantının gündem maddesi idari kategorideki memnuniyet anketlerinden çıkan gelişmeye açık yanları ele alınması olmuştur.
Haber Emre Tandırlı
Bu minvalde aşağıda detaylandırılan Sorun, Sorunun Kayağı (ishikawa analizleri) ve de çözüm önerileri toplantı sırasında öğretim elemanlarımızın beyanları ile oluşturulmuştur. Bu çözümler ile ilgili eylem planı da oluşturulmuş olup, bu çözüm faaliyetlerinin de azami 3 ay zarfında tamamlanması planlanmaktadır. 50 puanın altında; 3 adet 45 puan almış başlıklar bu toplantıda tüm detayları ile ele alındı. Örneğin 45 paun almış olan sorun: birimimizdeki idari ve destek personeli sayı yönünden yeterlidir sorusunda %45 oranında olumlu görüş bildiren olmuştur. Yani idari personelimiz tek bir mutemedin fakülte işlerine yetişemediği bir ikinci mutemetin de bulunması gerektiğine vurgu yapılmıştır. Bunun aynı sıra yine bu madde çerçevesinde; Bilgisayar teknisyeni/teknikeri gerekmektedir. Kanısı oluşmuştur. Bu konu ile ilgili olarak da yaz döneminde tüm bu teknisyenlik gerektiren hususlarda gereken onarımlar tamamlanmış olacaktır. Yine yemekhanelerimizin genel durumu ve çıkardıkları yemek kalitesi anlamında %45 oranında zayıf bir puan söz konusudur. Bunun nedeni de; SKS’nin ihaleli standart yemek hizmetleri kapsamı dışına çakamaması, düşük fiyat esasına göre ihale yapılmış olmasıdır. Çözüm öretisi olarak da İhale kanununun değişmesi Yaklaşık maaliyetin daha gerçekçi/rasyonal günün koşullarına uygun belirlenmesi gibi maddeler ön plana çıkmaktadır.
Yemek Kalitesinin arttırılması: Yine bir diğer ve son madde olan “Kantin hizmetlerinden memnun değiliz” maddesi 45 puan almış ortanın bir altı zayıf sayılabilecek bir maruzattır. Bu madde ile ilgili olarak yine İletişim Fakültesi olarak yeni hayata geçirdiğimiz çözüm merkezi empatilef whatapp grubu ile öğrencilerimiz diledikleri an sorularını ve sorunlarını bizlere yönlendirebiliyorlar. Kantin ile ilgili olarak Genel Sekreterlik birimimizle dayanışma için çözümler üretmekteyiz. Bu minvalde çeşitli eğitim kurumları ile karşılıklı özverili ortak çalışmalar üreterek, çeşitli ortak etkinlikler düzenlemek sureti kaynak oluşturmak mümkün olacaktır. Buradan hareketle de daha uygun fiyat politikası olması yönünde girişimlerimiz hali hazırla başlatılmıştır. Bu fiyat istikrarı daha da sürdürülebilir hale gelecektir.
İshikawa analizi Akademik Anketden çıkan GA
TUTANAK idari personel memnuniyet ankelerindeki GA