2024 - 2025 Eğitim-Öğretim Yılı BAHAR Dönemi Katkı Payı - Öğrenim Ücreti Ödemeleri ve İnternet Üzerinden Ders Kayıtları

17 Şubat 2025 Pazartesi

Akademik Takvim Bilgileri
Öğrenci Ders Kayıt Tarihleri: 17 - 23 Şubat 2025 (BAİBÜ Akademik Takvimi)
Tablo I'den Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulları güncel ders kayıt tarih ve saatlerine bakınız.
Harç Ödeme Başlangıç Tarihi: 17 Şubat 2025 Saat: 10.00 itibariyle Türkiye İş Bankası ya da Halk Bankası aracılığıyla (yurt içindeki herhangi bir şube, bankamatikler, internet şubesi, telefon şubesi) öğrenci numarası beyan edilerek ödeme yapılabilir.
Danışman Onayları (Ekle / Sil Dönemi): 24 - 28 Şubat 2025 (BAİBÜ Akademik Takvimi)
Ders seçemeyen veya kayıtlanamayan öğrenciler danışmanları ile iletişime geçerek ders kayıt işlemi yapabilirler.
  
 

NOT:

 

 Tablo I

Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulları Güncel Ders Kayıt Tarih ve Saatleri
Enstitü/Fakülte/Yüksekokul Ders Kayıt Tarihi Saat Harç Ödeme Tarihi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü --- --- ---
Tıp Fakültesi --- --- ---
Eğitim Fakültesi --- --- 15.01.2025
Fen Edebiyat Fakültesi --- --- 15.01.2025
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi --- --- 15.01.2025
İlahiyat Fakültesi --- --- 15.01.2025
Güzel Sanatlar Fakültesi --- --- 15.01.2025
Mühendislik Fakültesi --- --- 15.01.2025
Mimarlık Fakültesi --- --- 15.01.2025
Diş Hekimliği Fakültesi Ders Kayıtları Tamamlanmıştır
İletişim Fakültesi --- --- 15.01.2025
Ziraat Fakültesi 17.01.2025 11:00 15.01.2025
Sağlık Bilimleri Fakültesi 17.01.2025 11:00 15.01.2025
Turizm Fakültesi --- --- 15.01.2025
Spor Bilimleri Fakültesi 17.01.2025 12:00 15.01.2025
Hukuk Fakültesi 17.01.2025 11:00 15.01.2025
Gerede Uygulamalı Bilimler Fakültesi --- --- 15.01.2025
Bolu Meslek Yüksekokulu 17.01.2025 13:00 15.01.2025
Bolu Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu --- --- 15.01.2025
Mengen Meslek Yüksekokulu Ders Kayıtları Tamamlanmıştır
Gerede Meslek Yüksekokulu 17.01.2025 10:00 15.01.2025
Mudurnu Süreyya Astarcı Meslek Yüksekokulu 17.01.2025 10:00 15.01.2025
Seben İzzet Baysal Meslek Yüksekokulu --- --- 15.01.2025
Mehmet Tanrıkulu Sağlık Meslek Yüksekokulu --- --- 15.01.2025
Yeniçağa Yaşar Çelik Meslek Yüksekokulu --- --- 15.01.2025

 

 

Öğrencilerimizin Dikkatine

 
  • Eğitim öğretim dönemlerinde okutulacak seçmeli ve zorunlu dersler, bu dersler için açılan gruplar, dersleri ve açılan grupların her birini okutmakla görevlendirilen öğretim elemanları ile bu ders ve gruplara tanımlanan kontenjanlar ilgili bölüm başkanlığı tarafından belirlenmekte ve bölüm tarafından öğrenci bilgi sistemine işlenmektedir.
  • Öğrencilerimizin dönem başındaki ders kayıtlarında karşılaştıkları problemler (kayıt sayfasında dersi görememe, grubu seçememe, hangi öğretim elemanının dersine kayıtlandığını anlayamama, kota nedeniyle kayıt yapamama vb.) için bölüm başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.
  • 2024-2025 Bahar Döneminde ders kaydı yapmayacak öğrencilerimizin katkı payı veya öğrenim ücreti yatırmaları gerekmemektedir.
  • Danışman onayına gönderilen ancak süresi içerisinde danışman tarafından kesin kayıt işlemi yapılmayan ders kaydı, doğru kabul edilir ve süre sonunda kesinleştirilir. (Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Önlisans, Lisans Eğitim - Öğretim Yönetmeliği Madde 10/2)
  • Bakanlar Kurulu mevcut harç ödemeleri mevzuatı kararı ya da üniversitemiz kayıt kabul yönetmelikleri gereği; ders kayıt devreleri sonunda ders kayıtlarını öğrencilerimiz için mazeret kayıtları yapılmayacak ve bu durumdaki öğrencilerimiz "KAYIT YENİLEMEDİ" durumuna düşeceklerdir. Ders kayıtlarını yapmayan öğrencilerimizin söz konusu duruma düşmemeleri için kayıt devresini titizlikle takip edip eksik kayıtlarını tamamlamaları gerekmektedir.
  • Öğrencilerimizin kayıt süreleri içinde mutlaka danışmanları ile iletişim halinde bulunmaları tavsiye olunur.
  • Hazırlık sınıfı (İngilizce/Arapça) öğrencileri internet üzerinden ders kaydı yapmadan direkt derslere devam edeceklerdir.

- KAYITLANILMAYAN DERS,
- HATALI KAYITLANAN DERS,
- SİLİNMESİ GEREKEN DERS,
- YERİNE SAYDIRILACAK DERS OLMASI DURUMUNDA VİZE SINAVLARINDAN ÖNCE HATALI DERS KAYITLARININ DÜZELTİLMESİ İÇİN BÖLÜM BAŞKANLIĞINA MÜRACAAT EDİNİZ.

BÖLÜM VİZE SINAVLARI BAŞLADIKTAN SONRA YAPILACAK BAŞVURULAR, HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN, DERS DÜZELTME VE HATALI KAYITLANANLARIN MÜRACAATLARI KABUL EDİLMEYECEKTİR.

Öğrencilerimize önemle duyurulur.
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı